Miért a Bayer?

Jó hírnév és hatás

A Bayer nemzetközi, tudományos alapokon működő vállalat, mely hatást szeretne gyakorolni a jövőre, és világszerte javítani akarja az emberek életminőségét. Mint globális nagyvállalati polgárok, minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy innovációkkal gazdagítva a társadalmat javíthassuk az életkörülményeket – mind jelenleg, mind a jövőben. A Bayer csapatának részeként lehetősége lesz arra, hogy válaszokat találjon a napjaink nagy kihívásaival kapcsolatos kérdésekre, és kézzelfogható változásokat érjen el ötleteivel és megoldásaival.

Az a törekvésünk, hogy a világot jobb hellyé tegyük, nyilvánvalóan tükröződik mind abban, hogy milyen környezetet biztosítunk alkalmazottainknak, mind az általunk készített termékekben. Olvasson történetünkről, az általunk kapott elismerésekről és társadalmi hozzájárulásunkról; megtudhatja, hogy miért egyedülálló élmény a Bayernél dolgozni.

Nagyszerű ötletek története

A Bayer számára több mint 150 éve, vállalatunk alapítása óta elsődleges fontosságú, hogy javíthassuk ügyfeleink életminőségét. Úttörő termékeink és legmodernebb létesítményeink előzménye az a haladó gondolkodású kis üzlet, melyet Friedrich Bayer és Johann Friedrich Weskott alapított 1863-ban. Ismerje meg örökségünket és a mai vállalathoz vezető út mérföldköveit.

More about our history

Díjak

A környezet, a közösségek és a vállalati fenntarthatóság iránti elkötelezettségünk folyamatosan meghozza számunkra a külső szervezetek elismeréseit. Kiemeljük, hogy a Bayer munkáltatóként is számos díjat kapott, elismerték többek között legjobb munkahelyként, a kutatók kiváló munkahelyeként, valamint dolgozó anyákat támogató munkahelyként is. Olvassa el, milyen díjakat kaptunk, és megtudhatja, mit tud Önnek kínálni a Bayer.

A világ legnevesebb vállalatai 2018-ban

Global RepTrak100 / Forbes Magazine

A vállalatok jó hírnevét elemző Global RepTrak100 listát minden évben a Reputation Institute készíti el, és a Forbes magazin teszi közzé. A 100 legelismertebb vállalat rangsorának felállításához az intézet 15 országban több mint 230 000 embert kérdezett meg 2018 januárjában és februárjában.

A Bayer a 86.helyen végzett 68,2 ponttal. Az egyetlen magasabb pontszámot elért élettudományi vállalat a J&J, amely a 72. helyre került 69,6 ponttal. A Roche 67,5 ponttal 91. helyezett, a Sanofi pedig 66,8 ponttal 98. lett. Sem a BASF, sem a Monsanto nem került be a 100 legelismertebb vállalat közé. 2017-ben a Bayer nem került a 100-as listára.

 

A világ legjobb munkáltatói 2018-ban

Statista / Forbes Magazine

A Statista több mint 430 000, a világ minden tájáról érkező ajánlást elemzett, hogy összeállítsa a legjobb munkáltatók listáját. A munkavállalókat arra kérték, hogy értékeljék saját munkaadójukat, valamint jelezzék, hogy milyen szívesen ajánlanák egy barátnak vagy családtagnak. A résztvevőket más, általuk nagyra értékelt munkaadók ajánlására is felkérték.

A Bayer a 114. helyre került, megelőzve a BASF (243.), a Roche (277.), a Sanofi (336.) és a Novartis (369.) vállalatokat, sőt, még a Johnson & Johnsont is (123.).

 

A világ legjobb munkáltatói a tudományos szektorban 2018-ban

Science Careers / Science Magazine

Idén több mint nyolcezren töltötték ki a kérdőívet, ami az eddigi legmagasabb részvétel a tavalyi 6950 kitöltés után. A résztvevők által gyakran említett több mint 180 vállalat közül 20 emelkedett ki. A legjobb helyezést elért vállalatok fő erőssége az innováció volt. A szervezeti kultúra, az alkalmazottak tiszteletben tartása és a társadalmi felelősségvállalás szintén nagyra értékelt szempontok voltak. A korábbi évektől eltérően az idei felmérésben a legmagasabb helyen végző munkáltatók jellemzőjeként „a felső vezetés sikeresen hozza meg a vállalat jó irányban tartásához szükséges döntéseket” kijelentés is megjelent.

A Bayer a 19. helyen végzett. Az elmúlt években a Bayer nem került az első 20 közé. 2017-ben a Monsanto 18., a megelőző évben pedig 13. lett.

A Science magazin weboldala havi 500 ezer látogatót és 350 ezer regisztrált felhasználót számlál. http://www.sciencemag.org/careers

2018-as globális jelentés és rangsor a nemek közötti egyenlőség területén

Equileap

2018-ban a Bayer 103. lett (2017-ben 124.) a világ azon 200 vállalata közül, amelyek a legtöbbet tesznek a nemek közötti egyenlőségért. A BASF 79., a GSK 28., a Sanofi 51., a Roche 149. helyen végzett, míg a J&J, a Novartis és a Syngenta nem került a 200 legjobb közé.

Az Equileap szervezet célja, hogy elősegítse a nemek közötti egyenlőség megvalósulását a munkahelyeken. Minden évben 23 ország több mint 3000 vállalatát rangsorolja a nemek közötti egyenlőség szempontjából. A 19 kritérium között szerepel a vezetés, a fizetés, a munka és a magánélet egyensúlya, az egészség és biztonság, a fizetett szülői szabadság, a marketing és az átláthatóság. Minden adat nyilvánosan elérhető adatbázisokból származik.

A Brandon Hall Group kiválósági díja a „Tanulásban való kiválóságért”

Brandon Hall Group

Egy nagy tekintélyű zsűri a Brandon Hall Group „Tanulásban való kiválóságért” díjának arany, ezüst és bronz fokozatával tüntette ki a Bayert a „Legjobb tanulócsapat”, „A vegyes tanulási módszerek legjobb alkalmazása”, „A teljesítménytámogatás legjobb alkalmazása”, „A játékok és szimulációk legjobb alkalmazása a tanulásban” és „A legnagyobb előrelépés a tanulás mérésében” kategóriákban.

A Brandon Hall Group világszinten az egyik vezető elemzőcég a képzés és a folyamatos tanulás területén. A Brandon Hall Group kiválósági díjait 1994-ben indították útjukra, és a szakmai fejlődés szektorának „Oscar-díjaként” tekintenek rájuk. Független iparági szakértők testülete és a Brandon Hall Group 20 ország több mint 100 nevezője közül választotta ki az idei győztest. A nevezőket elsősorban a célkitűzések megvalósítása, a programtervezés, a funkcionalitás, a tehetséggondozási folyamatok integrációja és a mérhető haszon alapján értékelték.

Társadalmi hozzájárulásunk

A fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás mindig előkelő helyen szerepeltek erőfeszítéseink között, hogy alkalmazkodhassunk a változó világhoz. Hogy hozzájárulhassunk a társadalom jövőbeni életképességéhez, a tudomány, oktatás, egészségügy, társadalmi szükségletek és közösségi projektek területébe fektetünk be. Ez az elkötelezettség a Bayer vállalati politikájának szerves része. Néhány példa a folyamatban levő tevékenységeinkre:

  • A Bayer Korai tudományos kiválóság díja, melyet évente ítélünk oda fiatal kutatóknak tudományos pályájuk korai szakaszában;
  • A kínai kormánnyal folytatott együttműködés fejlett orvosképzésre falusi, gyér orvosi ellátottságú területeken Kína nyugati részén;
  • Németországban szabadidős, valamint fogyatékosokkal és versenysportokkal kapcsolatos tevékenységeket elősegítő alap.

Társadalmi igényekre reagáló alapunk egy másik tevékenységi köre a katasztrófákhoz kötődik. Például a 2012-ben a kínai Szecsuán tartományban történt földrengés után a Bayer a vészhelyzetre kiterjedt segélyprogrammal válaszolt. A Bayer Cares Foundation (A Bayer Gondoskodik Alapítvány) több projektet is elindított a közösség újraépítésére, például egy romba dőlt egyetemi kampusz újjáépítésére Dujiangyan városában.

 

A Bayer alapítványai

A Bayer alapítványainak eredete Friedrich Bayerig nyúlik vissza, aki már 1897-ben megkezdte a vállalat első alapítványi tevékenységét.

Jelenleg a Bayernek két alapítványa van: a Bayer Science & Education Foundation (Bayer Tudományos és Oktatási Alapítvány), mely a tudományt és oktatást támogatja iskolai programok fejlesztésével, fiatal tudósok segítésével és kiváló kutatások díjazásával; valamint a Bayer Cares Foundation (A Bayer Gondoskodik Alapítvány), mely társadalmi kezdeményezések, például egészségügy programok és katasztrófahelyzetek utáni segítségnyújtás formájában javítja az életkörülményeket.

Az alapítvány támogatja a tudomány, oktatás és társadalmi jólét területén tevékenykedő újítókat, így javítja az emberek életminőségét most és a jövőben.